Bleiente
Alien
A-50 am Boden
Hey ... hab's gerade eben erst gefunden !!! Einfach Klasse gemacht. Vielen DankBleiente schrieb:Absetzen. Interessant hier die Verwendung von zwei unterschiedlichen Versionen und die Nichterkennbarkeit von Nationalen-Insigien bei den vorderen beiden Hubschraubern.
DeinoHuitong schrieb:In 2001, the Army Aviaion introduced the new Mi-17-V5 transport helicopter (serial numbers LH917xx, 927XX, 937XX, 977xx). This variant features a solid nose, two TV3-117VM engines rated @ 2,000hp each and a hydrolically operated loading ramp. The two sliding doors on both sides of the cabin are also enlarged for quick troop disembarkation. Some specifications: max TO weight 13,000kg, max internal load 4,000kg, max external load 4,500kg, cruise speed 230km/h, range 715km, hover ceiling 3,980m (no ground effect). All were imported from Russia via China United Airline for "civilian purpose". 25 more were imported in 2003-04 as the improved Mi-17-V7s with the more powerful VK-2500 engines. They are mainly used for high altitude missions in Tibet and Xinjiang replacing the elder S-70Cs. Like Mi-171, some have been fitted with external pylons and fuel tanks. At least 86 Mi-17-V5/V7s were acquired by January 2005.
http://mil.jschina.com.cn/huitong/mi-17_sa-342_s-70.htm
@Deino und @doncorleone117. Danke für die Blumen :red:Deino schrieb:Zu den beiden vorderen Hubschraubern / Mil Mi-8: Hierbei handelt es sich um die vom chinesischen Heer eingesetzte Mi-17-V5/V7 Hip .
Danke für diese Erklärungpingp schrieb:LH heißt "Heer's Luftwaffe"
Ich glaube dass paar MI17s neu gekauft sind.Bleiente schrieb:Danke für diese Erklärung
Was hat es mit den fehlenden Nationalitätenkennzeichen (Roter Stern usw.) auf sich ? Eigentlich müssten die ja anlaog zur Mi-8 über der Tür sein :?!
Sind sie vielleicht nur in der "Low-Viz"- Version auf der Mi-17 drauf ?